Pilates pre tehotné
5* 3 hodnotenia

Vybrať termín

Pilatesové cvičenie upravené pre obdobie tehotenstva a po pôrode. Kurz vám dopomôže spevniť chrbtové svalstvo, panvové dno a podporiť brušné svaly. Dôraz sa kladie predovšetkým na dýchanie, posilňovanie a uvoľňovanie preťažených svalov. Príďte si užiť čas iba pre seba, vnímať svoje telo a nadviazať kontakt so svojim bábätkom.
-názov kurzu-

Pilates pre tehotné je súbor špeciálne upravených pozícií, vďaka ktorým si ponaťahujete svaly celého tela, uvoľníte chrbát a výborne poslúži aj na odbúranie stresu a upokojenie myšlienok.

S cvičením je vhodné začať od ukončeného 15. týždňa tehotenstva, so súhlasom ošetrujúceho lekára. V prípade pokročilého tehotenstva je možné kurz individuálne skrátiť. Ak ste sledovaná ako riziková gravidita (vysoký krvný tlak, placenta prevea, predčasné skracovanie krčka maternice a pod.) cvičenie pre vás NIE JE VHODNÉ.

 

 

Čo na kurz hovoria absolventi?

Julia Pristachova

5*

Cvičenie s Katkou je vynikajúce a vždy sa naň po týždni veľmi teším. Je výborné, že Gravidjoga sa bude teraz cvičievať dvakrát do týždňa, určite to využijem :)

Zuzana Jánošová

5*

Cítim sa tam veľmi dobre, vždy prídem domov oddýchnutá a dobre naladená :-) Odporúčam Gravid jogu :-)

Celkovo 2 recenzií

Aktuálne termíny

Pilates pre tehotné

V prípade, že máte záujem aby sme Vás informovali o nových termínoch, prihláste sa, prosím, k odoberaniu noviniek.

Blog

Naše webové stránky používajú cookies a uchovávajú Vašu IP adresu. Viac informácií nájdete tu.